2016 wordt een koffiejaar.

2016 wordt een koffiejaar.

Koffie in 2016. 2016 wordt een mooi jaar. Dat weten we nu al. Het wordt een koffie-jaar.
Koffie wordt in Nederland steeds populairder en de klant wordt steeds kritischer. Bij Bonomi zijn we bewust van deze trend, en we sluiten ons er helemaal bij aan. Koffie moet vers zijn en van hoge kwaliteit! Al onze blends zijn van de hoogst haalbare kwaliteit, en worden met zorg en liefde voor jou geplukt, gebrand, verpakt en verzonden. In een zo kort mogelijke tijd!

Koffie is eigenlijk een seizoensproduct. Dat betekent dat het niet het hele jaar door aan de planten groeit. Veel branderijen spelen daar op in, door de koffie zo te branden, dat deze een langere houdbaarheid heeft. Koffie is eigenlijk op z’n lekkerst, net nadat deze gebrand is. Door de koffie goed luchtdicht, in een speciaal daarvoor geschikte verpakking, met CO-ventiel, te verpakken, kun je de koffie ook al langere tijd goed houden! Thuis kun je daar ook iets mee doen. Lees bijvoorbeeld onze blog over hoe je koffie bewaart.

Wat merken we van de trend dat koffie een steeds grotere rol in ons leven gaat spelen? Wij zelf zitten niet stil en experimenteren met onder andere andere zetmethoden, zoals slowcoffee en French Press. En die kennis willen we graag met jou delen. Dat gaan we doen door hier de komende tijd te bloggen met uitleg over hoe jij het maximale uit onze koffie kunt halen.

Daarnaast voorspelden trendwatchers dat mannen en koffie, de perfecte Instagram combinatie in 2016 zijn. Laten wij nou net mannen zijn, houden van koffie, en ook op Instagram zitten. Volg je ons al? Op ons Instagram-account posten wij koffiemomentjes, maar organiseren we ook wel eens een actie waarmee je onze koffie kunt winnen! Misgegrepen? Voor nog geen 2 euro heb je al een proefpakket Bonomi in huis. En je ontvangt meteen een kortingsbon voor je volgende bestelling er bij! Win win!

Koffie herkomst in 2016

Komend jaar wordt koffie uit Colombia populair. De koffieboeren worden daar ondersteunt door de overheid en er wordt veel aandacht besteed aan kwaliteit en specialiteiten. Maar ook Brazilië is steeds meer in opkomst. Wist je dat onze blends onder andere uit die twee landen komen? Onze Bossanova groeit in de binnenlanden van Brazilië, en dat proef je terug in de heerlijke nootachtige-chocolade smaak. En onze premium Blu komt uit Colombia. We passen dus helemaal in 2016!

Tot slot blijkt dat koffie een belangrijke, positieve bijdrage aan het imago van bedrijven levert. Maar liefst 84% van de Nederlandse medewerkers vindt dat het schenken van een goede kop koffie positief afstraalt op de onderneming. En 75% vindt dat slechte of matige koffie, negatieve invloed heeft. Dus, bazen van Nederland, tijd om Bonomi te schenken? Probeer het eens een keer! Neem contact op met ons voor een keer gratis proberen! Onze klanten zijn positief!

Share this post

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


De waardering van bonomi-koffie.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.3/10 gebaseerd op 21 reviews.