Nieuwe website en een terugblik

Nieuwe website en een terugblik

Ruim 1.5 jaar na de start van ons bedrijf vonden we dat het tijd werd voor vernieuwing. We hebben de website eens flink onder handen genomen, en nieuwe producten aan ons assortiment toegevoegd. De website is nu nog gebruiksvriendelijker, sneller en overzichtelijker. Zo vind jij makkelijker de weg naar je koffie!

Hoe is Bonomi ontstaan

Het begon allemaal twee-en-een-half jaar geleden in Milaan. Op een kleine Mercato Communale stond Mauricio met zijn koffiebonen. Ik vroeg om de beste bonen die hij had. “Arabica o robusta, signore?”, vroeg hij. “Arabica per favore” sprak ik in vloeiend Italiaans terug. Na een kort praatje over dat ik altijd opzoek ging naar de beste koffie, keerde ik richting mijn hotel. Diezelfde middag zou ik terug vliegen naar huis. Thuis aangekomen meteen mijn nieuwste aanwinst in de machine gestopt. 1 woord: geweldig! Ik was op slag verliefd. Maar na het 2e kopje werd alles nog beter.

Eigenwijs als ik was schreef ik de fabriek aan van het merk dat op de verpakking stond. In het Engels. Domme zet natuurlijk. Geen antwoord. Na twee weken was ik het wachten zat en probeerde ik het in het Italiaans. Binnen een uur reactie van de directeur, Federico, zelf. En zo was daar het eerste zakelijke contact over koffie.

Nu 2,5 jaar later vliegt er een paar keer per jaar een lading koffie uit Milaan over naar ons magazijn in Woerden. Hier bewaren we alle koffie en handelen we de orders af. Langzaam beginnen steeds meer mensen de weg naar onze webshop te vinden. We proberen heel Nederland aan de Bonomi te krijgen, want zo enthousiast als wij zijn, zijn onze klanten tot nu toe ook, en dat vinden we heel erg leuk!

Heb jij een (positieve) ervaring met onze koffie? Laat je reactie achter! We kijken er naar uit.

Share this post

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


De waardering van bonomi-koffie.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.3/10 gebaseerd op 21 reviews.