Klantenservice
Bij Bonomi Koffie streven we naar 100% klanttevredenheid!
Veelgestelde vragen beantwoordt
Verzenden & retourneren
Onze pakketjes worden normaal gesproken binnen twee werkdagen verstuurd, via PostNL. Je ontvangt ‘s avonds op dag van de verzending, via onze verzendpartner een e-mail met een Track&Trace-code zodat jij jouw koffiepakketje kunt volgen!
Oeps; je komt er achter dat je de verkeerde koffie hebt besteld. Je mag binnen 14 dagen zonder opgave van reden je pakje terugsturen. We storten dan binnen 7 dagen het volledige aankoopbedrag terug. De retourkosten zijn voor je eigen rekening.
Let er wel op dat de koffie niet open mag zijn gemaakt.
Als de bestelling binnen is, ontvang je via e-mail een track-en-trace code waarbij je je pakje kunt volgen.
Als je meer informatie wenst.
Contact en reviews
Bonomi Koffie kun je op verschillende manieren bereiken. We bieden 7 dagen per week support op Facebook en via onze mail en zullen proberen zo snel mogelijk je vragen te beantwoorden. Ben je blij met onze koffie? Mention ons dan of plaats een berichtje op onze timeline.
Daarnaast zijn we te vinden op Instagram. Ook daar kun jij jouw Bonomi #koffiemomentje delen. Vinden we leuk :-).