Klantenservice

Bij Bonomi streven we naar 100% klanttevredenheid!
Bij Bonomi doen we er alles aan om jou zo snel mogelijk te voorzien van lekkere koffie. Daar kan natuurlijk wel eens iets mis gaan. Met de betaling, met de verzending of met de koffie zelf. We zullen er alles aan doen om het dan zo snel mogelijk op te lossen voor je, zodat jij weer kunt genieten van jouw cafeïne-boost.

Verzending
Onze pakketjes worden normaal gesproken binnen twee werkdagen verstuurd, via PostNL. Je ontvangt ‘s avonds op dag van de verzending, via onze verzendpartner een e-mail met een Track&Trace-code zodat jij jouw koffiepakketje kunt volgen!

Betalen
Je kunt bij ons 100% veilig betalen met iDeal. Onze betalingen worden afgehandeld door Mollie. We zijn bezig met het toevoegen van andere betaal mogelijkheden. Hou hiervoor onze Facebookpagina in de gaten.

Retourneren
Oeps; je komt er achter dat je de verkeerde koffie hebt besteld. Je mag binnen 14 dagen zonder opgave van reden je pakje terugsturen. We storten dan binnen 7 dagen het volledige aankoopbedrag terug. De retourkosten zijn voor je eigen rekening.
Let er wel op dat de koffie niet open mag zijn gemaakt.

Reviews
Ben je helemaal blij met je koffie? Laat het ons weten! We vinden het leuk van je te horen op social media, maar ook als review op onze website. Je ontvangt een week na je bestelling automatisch een e-mailtje met een link, waar jij je review achter kunt laten.

Contact
Bonomi Koffie kun je op verschillende manieren bereiken. We bieden 7 dagen per week support op Facebook en via onze mail en zullen proberen zo snel mogelijk je vragen te beantwoorden. Ben je blij met onze koffie? Mention ons dan of plaats een berichtje op onze timeline.
Daarnaast zijn we te vinden op Instagram. Ook daar kun jij jouw Bonomi #koffiemomentje delen. Vinden we leuk :-).

bonomi-koffie-barista